Securitate / Termeni și condiții

Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpărarea produselor prezentate pe site-ul avatar-shop.ro implică acceptarea termenilor și condițiilor enumerate mai jos. Pentru a fi informat despre toate condițiile de utilizare ale acestui site, vă rugăm să parcurgeți toate secțiunile următoare.

Avatar Studio Photography S.R.L. își rezervă dreptul de a face modificări și actualizări ale acestor termeni și condiții, precum și ale ofertei, fără o notificare prealabilă și fără precizarea motivelor; de asemenea, Avatar Studio Photography S.R.L. își rezervă dreptul de a corecta eventuale omisiuni sau erori în afișare care pot surveni în urma unor greșeli de dactilografiere, lipsa de acuratețe sau erori ale produselor software, fără a anunța în prealabil.

Politica de confidențialitate. Termeni și condiții de utilizare a website-ului. Prelucrarea datelor cu caracter personal (denumită în cele ce urmează și “Politica”)

Scopul prezentei Politici este de a explica tipul de date cu caracter personal colectate, modalitatea de prelucrare a acestora, drepturile persoanelor vizate, timpul de păstrare a acestora, precum și alte informații relative prelucrării datelor cu caracter personal. Protecția datelor este o prioritate pentru managementul Avatar Studio Photography S.R.L., cu sediul social în Constanța, str. I.L. Caragiale, nr. 16, et. 1, înregistrată la Registrul Comerțului Constanța, sub nr. J13/744/2013, având Codul de identificare fiscală RO31435404, înregistrată și avizată de către ANSPDCP (Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal) cu nr. de înregistrare 10261, denumită în cele ce urmează și Avatar Shop.

Navigarea pe paginile site-ului nostru este posibilă fără nicio declarare a datelor cu caracter personal. Cu toate acestea, pentru anumite situații specifice, precum completarea unui quiz, unui chestionar sau participarea la un concurs, persoanelor vizate li se pot colecta și prelucra anumite date cu caracter personal. Dacă prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară și nu există niciun fundament statutar pentru această procesare, ne obligăm să obținem consimțământul de la persoana vizată.

Prelucrarea datelor cu caracter personal – precum numele, prenumele, adresa, adresa de e-mail, numărul de telefon al unei persoane vizate – se va efectua de fiecare dată în conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (“Regulamentul”) și în concordanță cu reglementările de protecție a datelor specifice țării în care operează Avatar Shop.

Prin intermediul acestei Politici, compania noastră ar dori să informeze publicul general despre natura, amploarea și scopul pentru care colectăm și procesăm date cu caracter personal. Pe lângă acestea, persoanele vizate sunt informate și asupra drepturilor de care beneficiază, drepturi reglementate de Regulament. În calitate de operator, Avatar Shop a implementat numeroase măsuri tehnice și organizaționale ca să asigure protecția completă a datelor personale.

Procedura de comandare a produselor

1.      În situația în care o persoană juridică, persoană fizică autorizată, asociație, fundație, etc., este interesată să achiziționeze produse promovate/comercializate de Vânzător, aceasta va informa Vânzătorul asupra intenției de a achiziționa anumite produse, specificând denumirea acestora și eventual numărul de catalog, cantitatea de bunuri pentru fiecare produs și alte detalii necesare. În cazul în care nu poate preciza elementele de mai sus, Cumpărătorul poate solicita o ofertă de produse din partea Vânzătorului.

2.      Vânzătorul va transmite Cumpărătorului o ofertă de produse care va menționa denumirea produsului/produselor (sau orice alt element de identificare) și prețul/prețurile de vânzare. În cazul în care Cumpărătorul intenționează să achiziționeze o cantitate mai mare de produse, Vânzătorul poate oferi un discount față de prețul de catalog, acest fapt fiind menționat în oferta trimisă. Această ofertă reprezintă un document cu caracter informativ, neavând valoare contractuală.

3.      În urma informării, Cumpărătorul va transmite Vânzătorului comanda de produse. Cumpărătorul poate transmite comanda Vânzătorului și fără a solicita informațiile menționate mai sus.

4.      Cumpărătorul va face comanda de produse sub forma unei comenzi ferme scrise, trimisă prin scrisoare recomandată, prin curier cu confirmare de primire la punctul de lucru menționat în Preambul, prin fax la numărul 0040214116588, sau pe calea poștei electronice prin scanarea documentului reprezentând comanda, cu condiția ca acesta să fie semnat și ștampilat în cazul persoanelor juridice.

5.      Comenzile se pot face și telefonic la nr. 0759 110 001 sau prin intermediul poștei electronice (e-mail).

6.      Comanda Cumpărătorului trebuie să conțină (enumerativ dar nu limitativ): a) Datele de identificare ale Cumpărătorului – (exemplu: denumirea firmei, sediul, codul de identificare fiscală, numărul de înregistrare la Registrul Comerțului, etc.);

b) Denumirea produselor comandate și eventual nr. de catalog sau orice element de identificare;

c) Cantitatea de bunuri pentru fiecare tip de produs comandat;

d) În cazul în care Cumpărătorul dorește ca produsele să fie livrate în alt loc decât sediul/depozitul Vânzătorului, trebuie să menționeze dispoziția de transport, adică locul de livrare;

e) Semnătura reprezentantului Cumpărătorului;

f) Alte detalii și/sau anexe dacă este nevoie pentru specificarea exactă a comenzii, de exemplu un desen sau o altă descriere de neînlocuit a mărfii.

Fără aceste date, vânzătorul poate considera că nu este fermă comanda. De asemenea, vânzătorul poate exonera cumpărătorul de oricare dintre prevederile de mai sus sub condiția eliberării facturii proforme și acceptarea acesteia.

 

Disponibilitatea produselor

  • În stoc = produsul se află în stocul Avatar Shop, în depozitul central, și este disponibil pentru livrare/ridicare personală în termenii menționați în coșul de cumpărături/e-mail de confirmare a comenzii/SMS.
  • În stoc magazin = produsul se află în stocul Avatar Shop în depozitul magazinului, cel puțin 1 bucată. Pentru rezervarea produsului în magazin, este necesar să plasați o comandă și să așteptați SMS-ul de confirmare.
  • În stoc furnizor = Produsul nu este disponibil în stocul Avatar Shop și se comandă către Furnizor imediat după finalizarea comenzii Dvs. Termenul de livrare estimat este cel afișat în pagina produsului. În situația în care furnizorul nu poate onora comanda, un consultant Avatar Shop vă va contacta pentru anularea/refacerea comenzii pe un produs similar sau pentru comunicarea unui termen de livrare rectificat.
  • Indisponibil = Produsul nu este disponibil în stocul Avatar Shop și, pentru moment, nu avem informații despre disponibilitatea acestuia în stocul furnizorului. Pentru produsele care nu sunt pe stoc, îți recomandăm înscrierea pentru alerta "Anunță-mă" folosind butonul din pagina produsului, și vei fi notificat automat la reintrarea produsului în stoc. Acest serviciu este doar o informare cu privire la revenirea în stoc a produsului, nu sunt furnizate informații despre numărul de bucăți intrate în stoc sau cât timp vor fi disponibile și nu creează vreo obligație de rezervare a produsului.
  • Precomandă = Produsul nu este momentan disponibil în stocul Avatar Shop, urmând să intre în stoc la termenul estimat în pagina de produs din website-ul Avatar Shop. Termenul real de livrare se poate modifica, în funcție de disponibilitatea la producător/furnizor.
  1. Recenzii / Întrebări și răspunsuri
  • Recenzia – o evaluare scrisă de către utilizator/client sau cumpărător al unui bun sau serviciu prezentat pe site-ul avatar-shop.ro.
  • Nota – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui utilizator/client sau cumpărător față de un produs sau serviciu. Nota se exprimă sub forma de stele, iar fiecare bun sau serviciu poate primi un punctaj de la o stea la cinci stele.
  • Răspuns comerciant - răspunsul oferit de către personalul tehnic Avatar Shop, unei recenzii primite din partea unui utilizator/client sau cumpărător.

După 14 (paisprezece) zile de la achiziționarea unui produs sau serviciu, utilizatorului/clientului sau cumpărătorului i se va solicita scrierea unei recenzii legate de bunul sau serviciul achiziționat. Solicitarea va fi trimisă către adresa de email aferentă contului utilizatorului/clientului sau cumpărătorului.

Scrierea de recenzii / Întrebări

Scrierea de recenzii se poate face de către utilizatori/clienți/cumpărători, în secțiunile “Recenzii / Întrebări și răspunsuri”. Informațiile înscrise pot fi atât pozitive, cât și negative, și se vor referi la caracteristicile și modul de folosire al unui produs sau serviciu.

Fiecare utilizator/client/cumpărător, în momentul scrierii unei recenzii în secțiunea menționată, se angajează să respecte următoarele reguli:

  • să facă referiri doar la caracteristici și/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitând informații legate de aspecte ce se pot schimba (preț sau oferte promoționale) sau informații care țin de modul desfășurării comenzii;
  • să utilizeze un limbaj corespunzător, neofensator, fără termeni care pot jigni sau afecta oricare alt utilizator/client/cumpărător;
  • să se asigure că informațiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neînșelătoare și în conformitate cu legile aplicabile, respectând astfel inclusiv drepturile altor părți, drepturile de autor, de marcă comercială, de licență sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
  • să nu furnizeze sau să solicite, în niciun mod și în nicio măsură, date personale (detaliile de contact, informații despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume și/sau prenume etc.) sau orice altă informație care poate determina dezvăluirea acestor date personale;
  • să nu utilizeze secțiunea de recenzii ca mijloc de comunicare cu vânzătorul; în acest sens, se vor folosi datele de contact ale vânzătorului înscrise pe site.

Pe lângă o evaluare realistă critică, în momentul înscrierii unei recenzii, utilizatorul/clientul/cumpărătorul va adăuga și o notă relevantă pentru produsul sau serviciul aferent. Recenziile, împreună cu notele corespunzătoare, vor influența nota generală a produsului sau serviciului, număr care apare lângă titlul acestora.

Utilizatorii/clienții/cumpărătorii care înscriu recenzii la care atașează fișiere foto vor respecta următoarele reguli:

  • Fișierele încărcate vor conține imagini care se referă la produsul sau serviciul pentru care se scrie recenzia, asigurându-se că respectă drepturile de autor.
  • Fișierele încărcate nu vor conține violență, conținut pentru adulți, limbaj licențios sau alt conținut care ofensează o persoană/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a vârstei, a statutului de veteran, a orientării sexuale sau politice.
  • Fișierele încărcate nu vor conține informații legate de alte persoane.
  • Fișierele încărcate nu vor conține URL-uri sau watermark-uri către site-uri care desfășoară aceeași activitate comercială ca vânzătorul.

Când o recenzie este raportată de către un utilizator/client/cumpărător ca având un conținut inadecvat, dintr-o perspectivă strict subiectivă, acest conținut este examinat cu atenție de către vânzător pentru a determina dacă încalcă Termenii și Condițiile site-ului. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din site numai după examinarea acestora de către vânzător.

În cazul în care vânzătorul constată încălcarea Termenilor și Condițiilor în mod repetat, acesta își rezervă dreptul de a suspenda posibilitatea utilizatorului/clientului/cumpărătorului de a înscrie recenzii.

Numele și adresa operatorului Avatar Shop

AVATAR STUDIO PHOTOGRAPHY S.R.L., cu sediul social în Constanța, str. I.L. Caragiale, nr 16, et. 1, înregistrată la Registrul Comerțului Constanța, sub nr. J13/744/2013, CIF 31435404, contul IBAN RO34BRTLRONCRT0209096901, deschis la Banca Transilvania Constanța, reprezentată prin Dumitru Alin Panaite, Administrator, site avatar-shop.ro.

Retragerea din contractul la distanță. Politica de retur

Dacă ați decis să returnați un produs, este necesar să ne comunicați decizia de returnare. Puteți face acest lucru utilizând una dintre următoarele modalități de contact:

După ce ne-ați informat, puteți pregăti produsul pentru retur. Urmați pașii de mai jos pentru a finaliza procedura de retur:

  • Produsul returnat trebuie să ajungă la Avatar Studio Photography S.R.L. în termen de maximum 14 zile calendaristice din ziua în care l-ați primit (fie că îl aduceți personal la Recepția Service-ului din Magazinul Avatar Shop situat pe str. I.L. Caragiale, nr. 16, et. 1, Constanța, fie că îl expediați prin curier la adresa: str. I.L. Caragiale, nr. 16, et. 1, Constanța, Departament Service Avatar Shop - aici nu se lucrează cu publicul).
  • Produsul trebuie să fie returnat în aceeași stare în care a fost livrat, împreună cu factura fiscală (sau o copie a acesteia) și cu toate documentele, certificatele, etichetele și accesoriile care l-au însoțit.
  • Produsul nu trebuie să conțină conturi personale, parole de securitate sau date cu caracter personal.
  • În cazul aparatelor foto, produsul nu trebuie să depășească 300 de declanșări. Dacă numărul de declanșări este mai mare de 300, produsul poate fi returnat doar dacă sunteți de acord cu o diminuare a valorii returnate cu minimum 15% din valoarea de achiziție sau cu o valoare mai mare, în funcție de uzură – numărul de cadre înregistrate, realizate suplimentar de client.
  • În funcție de gradul de uzură constatat, putem expedia produsul către service-ul autorizat pentru o evaluare a valorii diminuate.

Pentru a asigura rapiditatea și siguranța formalităților de înregistrare și restituire a sumelor achitate, recomandăm completarea și trimiterea formularului online sau utilizarea adresei de email menționată mai sus.

În cazul în care nu există posibilități tehnice, se poate apela și la completarea și comunicarea formularului offline.

 

Produse care nu pot fi acceptate pentru retur:

  • Produsele consumabile: cerneală de imprimantă, toner, hârtie, filme, soluții de curățare, soluții de developare, acumulatori, baterii, licențe software, CD-uri, cărți, căști intraauriculare, carduri.
  • Produsele achiziționate sub formă de pachete speciale sau care beneficiază de produse cadou nu se pot returna individual, ci doar sub formă de pachet complet sau împreună cu produsul cadou.
  • Software, licențe desigilate (sisteme de operare, aplicații etc.), jocuri desigilate.
  • Cartușe desigilate, tonere care sunt returnate desigilate.
  • Imprimante/multifuncționale/aparate de fax care au cartușele/tonerele desigilate.
  • Înregistrări audio sau video sigilate sau programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare.
  • Produse aduse pe comenzi speciale ferme, pentru care a fost necesară plata în avans.
  • Folii de protecție pentru ecrane (telefoane, tablete, eBook readere, laptopuri etc.) care au fost deja utilizate.
  • Produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumpărare, sau dacă produsele au licențe OEM activate..
  • Contractul de achiziție se consideră încheiat în momentul emiterii facturii fiscale, nu la înscrierea comenzii sau trimiterea confirmării de înregistrare.

Achizițiile făcute în magazin nu beneficiază de dreptul de retur (retragere din contract) conform OUG 34/2014. Persoanele juridice nu au drept de retur, indiferent de modalitatea de achiziție (comandă online, livrare sau ridicare din magazin).

Pentru produsele achiziționate din magazin sau online care prezintă defecte la livrare (recepție), clientul trebuie să notifice în scris Avatar Studio Photography S.R.L. în termen de 48 de ore de la livrare. Orice sesizare ulterioară va fi procesată conform prevederilor garanției. Pentru coletele care prezintă deteriorări vizibile ale ambalajului la livrarea prin curier, recomandăm refuzul primirii acestora. Pentru a evita neînțelegerile, coletul va fi fotografiat și se va întocmi, împreună cu reprezentantul firmei de curierat, un proces verbal în care se va specifica starea coletului.

  • Dacă toate condițiile de mai sus sunt îndeplinite, sigilați coletul și predați-l curierului ales pentru expedierea către Avatar Studio Photography S.R.L..
  • Nu uitați să ne furnizați contul bancar (IBAN) în care doriți să restituim contravaloarea produsului returnat.
  • IBAN-ul trebuie să conțină 24 de caractere (cifre și litere) și să fie exprimat în RON.
  • În cazul în care ați achitat produsul online, prin card bancar, suma aferentă produsului returnat va fi restituită în același cont bancar din care ați efectuat plata.

Nu este considerat contract încheiat la distanță și nu se acordă consumatorului dreptul de retragere din contract în termen de 14 zile de la încheiere și nici alt drept de retur al produselor în cazul contractului în care consumatorul ridică personal produsele achiziționate din incinta spațiului comercial fizic al Avatar Shop. În magazin, consumatorul are dreptul să solicite și posibilitatea să obțină verificarea produselor (integritatea și testarea caracteristicilor tehnice) înainte de preluare.

Acest contract se consideră încheiat în spațiul comercial al Avatar Shop, în prezența simultană a consumatorului și a profesionistului, la momentul în care consumatorul, după plata, acceptă să preia personal și efectiv produsele achiziționate, indiferent dacă produsul a fost precomandat sau rezervat de la distanță ori dacă s-a achitat anterior un avans sau prețul integral. Decizia consumatorului de a prelua produsele în magazin fără a mai solicita testarea tehnică nu schimbă natura contractului; acesta rămâne încheiat în spațiul comercial al profesionistului în prezența simultană a părților și nu oferă consumatorului dreptul la retragere din contract sau alt tip de retur al produselor achiziționate. Această clauză se aplică atât pentru bunuri, cât și pentru servicii.

Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor, ne puteți contacta la numărul de telefon 0759 110 001, în timpul orelor de program, sau ne puteți scrie la adresa de e-mail retur@avatar-shop.ro.

 

Pagina de internet avatar-shop.ro foloseste module cookie. Cookie-urile sunt fișiere text care sunt stocate pe un computer prin intermediul browserului de internet. Multe site-uri și servere utilizează cookie-uri. Multe module cookie conțin un cod numit ID cookie, care este un identificator unic al cookie-ului. Acesta este compus dintr-un șir de caractere prin care paginile și serverele de internet pot atribui browserul de internet în care a fost stocat cookie-ul. Acest lucru permite site-urilor web și serverelor vizitate să diferențieze browserul individual al utilizatorilor de alte browsere de internet care conțin alte cookie-uri. Un anumit browser de internet poate fi recunoscut și identificat folosind un cod de cookie unic.

Prin utilizarea cookie-urilor, Avatar Studio Photography poate furniza utilizatorilor site-ului mai multe servicii ușor de utilizat, care nu ar fi posibile fără setarea cookie-urilor. Cu ajutorul unui cookie, informațiile și ofertele de pe site-ul nostru pot fi optimizate pentru utilizator. Cookie-urile ne permit, așa cum am menționat anterior, să recunoaștem utilizatorii site-ului nostru web. Scopul acestei recunoașteri este de a facilita utilizarea site-ului nostru web de către utilizatori. De exemplu, utilizatorul site-ului web care utilizează module cookie nu trebuie să introducă datele de acces de fiecare dată când site-ul este accesat, deoarece acestea sunt preluate de site-ul web, iar cookie-ul este astfel stocat în sistemul informatic al utilizatorului. Un alt exemplu este cookie-ul unui coș de cumpărături într-un magazin online. Magazinul online își amintește articolele pe care un client le-a plasat în coșul de cumpărături virtuale prin intermediul unui modul cookie.

În timpul utilizării site-ului, este posibil să colectăm automat informații precum adresele IP de la care accesați site-ul și browserul pe care îl folosiți, iar dumneavoastră sunteți de acord cu stocarea anumitor informații pe computerul dumneavoastră ("module cookie"), toate acestea în scopul de a vă asigura un acces optim la site și o funcționare eficientă a acestuia. Avem o pagină detaliată cu politica privind cookie-urile utilizate pe site-ul Avatar Shop la Politica Cookies

Înscrierea la newsletter-ele noastre

Pe website-urile Avatar Studio Photography, utilizatorilor li se oferă oportunitatea de a se înscrie la newsletter-ul companiei. Avatar Studio Photography își informează clienții și partenerii de afaceri în mod regulat prin intermediul unui newsletter despre ofertele companiei. Newsletter-ul companiei poate fi primit de către persoana vizată doar dacă (1) persoana vizată are o adresă de email validă și (2) se înregistrează pentru a primi newsletter-ul. Un email de confirmare va fi trimis către adresa de email înregistrată de persoana vizată pentru prima dată în vederea trimiterii newsletter-ului, conform procedurii de confirmare în doi pași (double opt-in). Acest email de confirmare este utilizat pentru a dovedi dacă deținătorul adresei de email este autorizat să primească newsletter-ul.

Pe parcursul înregistrării la newsletter, stocăm adresa IP a sistemului computerului atribuit de către furnizorul de servicii de internet (ISP) și folosit de către persoana vizată în momentul înregistrării, precum și data și ora înregistrării. Colectarea acestor date este necesară pentru a preveni utilizarea neadecvată a adresei de email a unei persoane vizate la o dată ulterioară și servește scopului de protecție legală. Datele personale colectate ca parte a înregistrării pentru un newsletter vor fi folosite doar pentru a trimite newsletter-ul. În plus, cei care se înscriu la newsletter vor fi informați prin email, atât timp cât acest lucru este necesar pentru serviciul de newsletter sau pentru o înregistrare în cauză, cum ar fi în cazul unor modificări la oferta de newsletter sau a unor schimbări tehnice. Nu va exista niciun transfer al datelor personale colectate prin intermediul serviciului de newsletter către terțe părți.

Înscrierea la newsletter-ul nostru poate fi anulată de către persoana vizată în orice moment. Consimțământul de a stoca date personale, dat de către persoana vizată pentru primirea newsletter-ului, poate fi revocat oricând. Există un link de dezabonare în fiecare newsletter. Pentru mai multe detalii, verificați pagina noastră Politica prelucrarea datelor.

Prin adăugarea unui produs în lista de dorințe (wishlist), utilizatorul își dă consimțământul pentru a primi mesaje tranzacționale, inclusiv mesaje privind starea stocului sau modificarea prețului la produsele aflate în categoria de favorite.

Posibilitatea de contact prin website

Website-ul avatar-shop.ro conține informații care permit un contact electronic rapid cu compania noastră, precum și comunicarea directă cu noi, prin includerea unei adrese de email generale. Dacă o persoană vizată ne contactează prin email sau prin formularul de contact, datele personale transmise de aceasta în mod voluntar sunt stocate automat. Astfel de date personale, transmise în mod voluntar de către o persoană vizată către operator, sunt stocate în scopul prelucrării și contactării persoanei vizate.

Ștergerea de rutină și blocarea datelor personale

Avatar Shop va prelucra și stoca datele personale ale persoanei vizate numai pe perioada necesară pentru a-și îndeplini scopul de stocare sau pe perioada prevăzută de legislația europeană sau de alte legi aplicabile. Dacă scopul stocării nu mai este valabil sau dacă perioada de stocare prevăzută de legislația aplicabilă în vigoare expiră, datele personale sunt șterse, în conformitate cu cerințele legale.

Drepturile persoanei vizate

  • Dreptul de acces: Persoana vizată poate oricând să contacteze Avatar Shop cu o solicitare în acest sens pentru a obține un raport al datelor cu caracter personal.
  • Dreptul de rectificare: Fiecare persoană vizată are dreptul de a obține rectificarea datelor cu caracter personal atunci când acestea sunt incorecte sau au suferit modificări sau necesită completări.
  • Dreptul la ștergere: Fiecare persoană vizată are dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal în următoarele cazuri: i) atunci când datele nu mai sunt necesare în scopul pentru care au fost colectate sau prelucrate, ii) persoana vizată își retrage consimțământul pe baza căruia are loc prelucrarea, iii) persoana vizată obiectează la prelucrare în conformitate cu articolul 21(1) din Regulament și nu există temeiuri legale pentru prelucrare, iv) datele cu caracter personal au fost procesate în mod ilegal sau o dispoziție legală în vigoare impune ștergerea acestora.
  • Dreptul la restricționarea prelucrării: Fiecare persoană vizată are dreptul de a obține restricționarea prelucrării în cazul în care: i) acuratețea datelor personale este contestată de persoana vizată, ii) prelucrarea este ilegală și persoana vizată se opune ștergerii datelor personale, dar solicită restricționarea utilizării lor, iii) Avatar Shop nu mai are nevoie de datele personale pentru prelucrare, dar ele sunt cerute de persoana vizată pentru exercitarea unor drepturi, iv) persoana vizată s-a opus prelucrării în conformitate cu articolul 21(1) din Regulament până la verificarea dacă temeiurile legitime ale Avatar Shop prevalează asupra celor ale persoanei vizate.
  • Dreptul la portabilitatea datelor: Fiecare persoană vizată are dreptul să solicite transferul datelor cu caracter personal către o terță persoană sau către însăși persoana vizată.
  • Dreptul la opoziție: Fiecare persoană vizată are dreptul de a se opune oricând, din motive legate de situația sa particulară, prelucrării datelor personale care o vizează, în conformitate cu punctele (e) și (f) din Articolul 6(1) din Regulament. Aceasta se aplică și creării de profiluri. Avatar Shop nu va mai prelucra datele personale în cazul unei opoziții, decât dacă poate demonstra temeiuri convingătoare și legitime pentru prelucrare, care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate sau pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea drepturilor legale. Dacă Avatar Shop prelucrează date personale pentru scopuri de marketing direct, unde există un consimțământ prealabil, persoana vizată are dreptul să se opună oricând prelucrării datelor sale personale pentru un astfel de marketing. Aceasta se aplică creării de profiluri în măsura în care este legată de un astfel de marketing direct. Dacă persoana vizată obiectează la prelucrarea realizată de Avatar Shop pentru scopuri de marketing direct, Avatar Shop nu va mai procesa datele sale personale în aceste scopuri.
  • Dreptul de a retrage consimțământul: Fiecare persoană vizată are dreptul să își retragă consimțământul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în orice moment.
  • Dreptul de a formula o plângere autorității de supraveghere: În cazul în care persoana vizată consideră că drepturile sale legitime în legătură cu operațiunile de prelucrare a datelor personale au fost încălcate, aceasta se poate adresa cu o plângere în acest sens Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu sediul în B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România.
  • Dreptul de a se adresa justiției: În cazul în care rezolvarea amiabilă a unei dispute nu este posibilă, persoana vizată se poate adresa justiției pentru soluționare.

Dacă doriți să vă exercitați drepturile sau să ne transmiteți o notificare/cerere, vă rugăm să ne contactați la datele de contact indicate în prezenta Politică. Avatar Shop vă va răspunde în cel mai scurt timp posibil, dar nu mai târziu de 30 de zile. În cazul unor întârzieri, vă vom anunța și vă vom oferi motivele justificate ale întârzierii.

Temeiul juridic pentru prelucrare

Art. 6(1) lit. a din Regulament servește ca bază juridică pentru prelucrarea operațiunilor pentru care obținem consimțământul pentru un anumit scop de prelucrare. Dacă prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru executarea unui contract la care este parte persoana vizată, cum este cazul, de exemplu, atunci când operațiunile de prelucrare sunt necesare pentru furnizarea de bunuri sau pentru furnizarea oricărui alt serviciu, prelucrarea se bazează pe articolul 6 alineatul (1) lit. b din Regulament.

Același lucru este valabil și pentru operațiunile de procesare care sunt necesare pentru realizarea măsurilor precontractuale, de exemplu în cazul anchetelor referitoare la produsele sau serviciile noastre. Compania noastră este supusă unei obligații legale care necesită prelucrarea datelor cu caracter personal, cum ar fi îndeplinirea obligațiilor fiscale; prelucrarea se face pe baza art. 6 (1) lit. c din Regulament. În cazuri rare, prelucrarea datelor cu caracter personal poate fi necesară pentru a proteja interesele vitale ale persoanei vizate sau ale unei alte persoane fizice. Acesta ar fi cazul, de exemplu, în cazul în care un vizitator a fost rănit în compania noastră și numele, vârsta, datele de asigurare de sănătate sau alte informații vitale ar trebui să fie transmise unui medic, spital sau unei alte părți terțe. Apoi, prelucrarea se va baza pe Art. 6 (1) lit. d din Regulament.

În cele din urmă, operațiunile de prelucrare s-ar putea baza pe articolul 6 alineatul (1) litera f din Regulament. Acest temei juridic este utilizat pentru operațiunile de prelucrare care nu sunt acoperite de niciunul dintre motivele juridice menționate mai sus, dacă prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de compania noastră sau de o terță parte, cu excepția cazului în care aceste interese sunt înlăturate de interesele sau drepturile și libertățile fundamentale ale persoanei vizate care necesită protecția datelor cu caracter personal. Astfel de operațiuni de prelucrare sunt în mod special permise deoarece au fost menționate în mod specific de legiuitorul european. El a considerat că un interes legitim ar putea fi asumat dacă persoana vizată este clientul operatorului (considerentul 47 din propoziția 2 din Regulament).

Perioada pentru care vor fi stocate datele cu caracter personal

Datele cu caracter personal vor fi păstrate doar pentru perioada necesară scopului pentru care au fost colectate. După expirarea perioadei respective, datele corespunzătoare sunt șterse. Vor fi păstrate doar acele date cu caracter personal care fac parte din acte/documente pentru care legea prevede un termen de arhivare, iar la expirarea termenului legal de arhivare, acestea vor fi distruse.

Furnizarea de date cu caracter personal ca cerință legală sau contractuală

Furnizarea de date cu caracter personal poate fi necesară pentru a încheia un contract; este obligația persoanei vizate de a furniza aceste date, iar neîndeplinirea acestei obligații poate avea consecințe. Clarificăm faptul că furnizarea de date cu caracter personal este cerută parțial de lege (de exemplu, reglementări fiscale) sau poate rezulta din dispoziții contractuale (de exemplu, informații privind partenerul contractual). Uneori, poate fi necesar să se încheie un contract conform căruia persoana vizată ne furnizează date cu caracter personal, care trebuie prelucrate ulterior de noi. Persoana vizată este, de exemplu, obligată să ne furnizeze date cu caracter personal atunci când compania noastră semnează un contract cu ea.

Plata - Facturare

Modalități de plată acceptate pe site-ul www.avatar-shop.ro:

·         Plăți în numerar: Conform OUG 98/2023, care modifică Legea 296/2023:

    1. Pentru persoane juridice, plățile în numerar sunt limitate la 5.000 RON, diferența trebuind achitată prin bancă sau card.
    2. Pentru persoane fizice, plățile în numerar sunt limitate la 10.000 RON, diferența trebuind achitată prin bancă sau card.

·         Plata cu cardul: Online sau în showroom-ul Avatar Shop

    1. Cardurile acceptate: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard.
    2. Carduri în rate (comision 0%): Card Avantaj, Bonus Card, AlphaBank, BRD, Raiffeisen, Star Card Transilvania, ING.

·         Transfer bancar: Livrarea produselor se va face numai după intrarea banilor în contul nostru. Confirmarea plății poate dura între 24 și 48 de ore.

Retragerea din contractul la distanță. Politica de retur

Dacă ați decis să returnați un produs, este necesar să ne comunicați decizia de returnare. Puteți face acest lucru folosind una dintre următoarele căi de comunicare:

  • Prin email la retur@avatar-shop.ro.

După ce ne-ați informat, puteți pregăti produsul pentru retur. Găsiți mai jos procedura de retur:

  • Este necesar ca produsul returnat să ajungă la Avatar Studio Photography SRL în termen de maximum 14 zile calendaristice din ziua în care l-ați primit (fie că îl aduceți personal la Receptia Service-ului din Magazinul Avatar Shop situată în Str. I.L. Caragiale, nr. 16, etaj 1, Constanța, România, fie îl expediați prin curier. Departament Service Avatar Shop - Aici nu se lucrează cu publicul).
  • Produsul trebuie să fie returnat în aceeași stare în care a fost livrat, împreună cu factura fiscală (sau o copie a acesteia) și cu toate documentele, certificatele, etichetele și accesoriile care l-au însoțit.
  • Produsul nu trebuie să aibă conturi personale, parole de securitate, date cu caracter personal.
  • Produsul (în cazul aparatelor foto) nu trebuie să depășească 300 de declanșări. Dacă numărul de declanșări este mai mare de 300, produsul dumneavoastră poate fi returnat doar dacă sunteți de acord cu diminuarea valorii returnate cu minimum 15% din valoarea de achiziție sau cu o valoare mai mare în funcție de uzura- numărul de cadre înregistrate suplimentar de client.
  • În funcție de gradul de uzură constatat, putem expedia produsul către service-ul autorizat pentru o constatare a valorii diminuate.

Pentru rapiditate și siguranța formalităților de înregistrare și restituire a sumelor achitate, este indicată în primul rând metoda completării și transmiterii formularului online sau pe adresa de email menționată mai sus.

În cazul în care nu există posibilități tehnice, se poate apela și la completarea și comunicarea formularului offline, dar această metodă nu este încurajată, deoarece pot apărea erori care duc la întârzieri în procesarea cererii (timp petrecut la telefon cu clientul pentru a lămuri informațiile din documentul completat).

Produse care nu pot fi acceptate retur:

  • Produsele consumabile: cerneală imprimantă, toner, hârtie, filme, soluții de curățare, soluții de developare, acumulatori, baterii, licențe software, CD-uri, cărți, căștile intrauriculare, carduri.
  • Produsele achiziționate sub formă de pachete speciale sau care beneficiază de alte produse cadou nu se pot returna individual, ci doar sub forma de pachet sau împreună cu produsul cadou.
  • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator, indiferent dacă acestea au fost sau nu utilizate după desigilare (ex.: rezerve de periuțe de dinți, căști in-ear).
  • Produse de îngrijire personală care au fost utilizate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate de îngrijire corporală, periuțe de dinți, irigatoare bucale, perii rotative, termometre).
  • Software, licențe desigilate (sisteme de operare, aplicații etc.), jocuri desigilate.
  • Cartușe desigilate, tonere care sunt prezentate desigilate pentru retur.
  • Imprimante/multifuncționale/aparate de fax care au cartușele/tonerele desigilate.
  • Înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare.
  • Produse aduse pe comenzi speciale ferme, pentru a cărei furnizare a fost nevoie de plată în avans.
  • Folii de protecție pentru ecrane (telefoane, tablete, eBook readere, laptop etc.) care au fost deja utilizate.
  • Produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumpărare sau dacă produsele au licențe OEM activate.
  • În cazul pachetelor ce conțin console cu jocuri, se va accepta returul pachetului doar în situația în care jocurile sunt sigilate sau codul aferent jocului nu a fost activat. În cazul în care jocurile au fost desigilate sau codul a fost activat, din valoarea pachetului se va scădea valoarea acestora.

Achizițiile făcute în magazin nu beneficiază de dreptul de retur (retragere din contract) conform OUG 34/2014. Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achiziție (comandă online, livrare sau ridicare din magazin).

Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor ne puteți contacta la numărul de telefon 0759 110 001 în timpul orelor de program sau ne puteți scrie la adresa de email retur@avatar-shop.ro.

Cadrul Legal:

Ordonanța de Urgență Nr. 34/2014

  • Ordonanța de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță: Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
  • Legea care reglementează dreptul de retragere poate fi accesată aici: OUG 34/2014.
  • Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin.(3) și art. 14 din O.U.G Nr. 34/2014.
  • Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).

NOTĂ: Pentru camerele foto-video, numărul maxim de cadre foto (declanșări) sau de ridicări ale oglinzii (pentru filmare) alocat pentru testarea și verificarea produsului este de 300 de cadre.

  • Dacă produsul este returnat cu valoarea diminuată, ca urmare a utilizării corespunzătoare (uzura) sau necorespunzătoare, putem solicita plata valorii necesare pentru readucerea produsului în stadiul inițial. În acest caz, se va procesa cererea de retur cu aplicarea procedurii de diminuare a valorii produsului, iar decizia va fi comunicată în baza unei constatări estetice și tehnice a produsului returnat.
  • Pentru produsele returnate care prezintă urme de zgârieturi fine, pe carcasa sau pe suprafața produsului, returul va fi procesat prin procedura aplicării diminuării valorii produsului cu minimum 10-15%.
  • Returul va fi acceptat doar dacă clientul plătește diminuarea valorii precizate sau contravaloarea aducerii produsului la starea inițială.

OG 34/2014, Art. 14, pct. 3:

·         Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

·         În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin.

·         Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în cadrul termenului de 14 zile. Cererea de retur va fi procesată de Avatar Shop cu prioritate, iar contravaloarea produsului va fi returnată doar după primirea produsului de la client.

·         În lipsa primirii produsului în cadrul termenului de 14 zile, cererea de retur va expira conform Capitolului IV, art 29, punctul 15 (articol nou):

Art. 59 (secund):

  • (1) Cu excepția cazului în care furnizorul s-a oferit să recupereze el însuși produsele, utilizatorul final returnează produsele sau le înmânează furnizorului sau unei persoane autorizate de furnizor să recepționeze produsele, fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat furnizorului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 58.
  • Termenul de retragere din contract este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de utilizatorul final înainte de expirarea perioadei de 14 zile și sunt livrate prin curier la adresa: Str. Ion Luca Caragiale nr 16, et 1 sau aduse personal la showroom-ul de la ceeasi adresă. Legea Aplicabilă și Soluționarea Disputelor

Legea aplicabilă:

·         Contractul la Distanță va fi guvernat și interpretat în conformitate cu legea română. În cazul unor eventuale litigii apărute între Vânzător și Utilizatori/Cumpărători se va încerca mai întâi rezolvarea pe cale amiabilă a acestora. Prezentul capitol și procedura de mai jos reprezintă o dovadă a disponibilității Vânzătorului de a soluționa rapid, eficient, amiabil, alternativ, extrajudiciar, sesizările/reclamațiile/litigiile în care este parte, uzitând de toate mecanismele și măsurile legale aplicabile în România.

·         Pentru sesizări sau reclamații legate de Bunul și/sau Serviciul achiziționat, Cumpărătorii au la dispoziție oricând posibilitatea transmiterii respectivei reclamații prin formularul de contact disponibil în cadrul Site-ului: https://avatar-shop.ro/contact. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau a sesizărilor de către Vânzător este de 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora.

Soluționarea Disputelor:

  • Părțile Contractului la Distanță vor depune toate eforturile pentru a soluționa pe cale amiabilă orice dispută decurgând din încheierea și executarea Contractului la Distanță.
  • În cazul în care acest lucru nu este posibil, litigiul va fi înaintat spre soluționare instanțelor competente din România, fără ca prin aceasta să se restrângă dreptul Consumatorului în a recurge la modalitatea alternativă de soluționare a disputelor, prin accesarea portalurilor http://ec.europa.eu/consumers/odr/ și/sau www.anpc.ro.

Protejarea Datelor cu Caracter Personal

Avatar Shop aplică un cadru intern de politici și standarde minime privind protecția datelor cu caracter personal. Aceste politici și standarde sunt actualizate periodic pentru a corespunde reglementărilor și evoluției pieței. În conformitate cu dispozițiile legale în vigoare, luăm măsuri tehnice și organizatorice adecvate (politici, proceduri, securitate etc.) tocmai pentru a asigura confidențialitatea și integritatea datelor cu caracter personal, precum și pentru a asigura cadrul necesar prelucrării acestora.

Protejarea Datelor cu Caracter Personal

Avatar Shop deține drepturi de autor sau de folosință asupra textelor și imaginilor de pe site. Dacă autorii materialelor doresc schimbarea sau modificarea acestora, pot să trimită o cerere la adresa contact@avatar-shop.ro.